Saturday, September 8, 2007

Our song, and it will always be.

*Tik tok.. Tik tok..*

The time struck at 3am, me, tossed and turn on my bed, having difficulthy in sleeping. =/
An unexpected reply I got from him, haha, real unexpected reply. I wonder... Was it true?
Anyway, no matter what it is, am really glad to hear from him.
There's a song came along with the mail, our song, he said.
He wants me to play the song while reading the mail, but, I only saw this song when I finish reading. =.=" pai seh.
Anyway, I played the song after that.
Turn out to be, hey, that's my fav song too when I was young. =)
The lyrics are real meaningful, here, I post it along with this post.
Read it and try to understand it if you understand chinese. Enjoy!


泪海
词:许常德,季忠平
曲:季忠平
爱已不能动
还有什么值得我心痛
想你的天空下起雨来
没人心疼的黑夜
脸颊两行碱碱的泪水
是你哦是你
让我望穿泪水肝肠寸断
你怎么舍得让我的泪流向海
付出的感情永远找不回来
你怎么舍得让我的爱流向海
伤心的往事一幕幕
就像潮水将我掩埋
(music)
爱已不能动
还有什么值得我心痛
想你的天空下起雨来
没人心疼的黑夜
脸颊两行碱碱的泪水
是你哦是你
让我望穿泪水肝肠寸断
你怎么舍得让我的泪流向海
付出的感情永远找不回来
你怎么舍得让我的爱流向海
伤心的往事一幕幕
就像潮水将我掩埋
闭上了双眼还看见和你的缠绵
眼角的泪水喜不去心中
一遍一遍的誓言
你怎么舍得让我的泪流向海
付出的感情永远找不回来
你怎么舍得让我的爱流向海
伤心的往事一幕幕
就像潮水将我掩埋
~
~
~
I was too hungy til almost fainted earlier. Somebody please feed me with food?!
Am having tummy ache right now, sigh. =/
Real pain. Feel so irritating and uncomfortable. Hopefully it won't turn out to be food poisonous or what so ever. This is not the time to get sick!
Finals is next week and I'm working later.
Argh!
Pain Pain. Need to go toilet again. =S
Help me!!!

No comments: